Palik atsiliepimą Spausdinti RSS
Ciberžolė naikina vėžio ląsteles
 Scanpix
 2010-09-28

Ciberžolė naikina vėžio ląsteles

Aštriojo prieskonio ilgosios ciberžolės šaknies ekstraktas gali naikinti vėžio ląsteles, teigia britų mokslininkai.

Jau seniai manoma, kad veiklioji ciberžolės medžiaga kurkuminas turi gydomųjų savybių, ir ji bandoma kaip vaistas nuo artrito ir net silpnaprotystės, praneša BBC.

Korko vėžio tyrimo centre atlikti laboratoriniai tyrimai parodė, kad kurkuminas gali naikinti stemplės vėžio ląsteles. Tyrimo ataskaitą paskelbė žurnalas „British Journal of Cancer“.

Mokslininkai mano, kad gautieji duomenys leis sukurti naujų vaistų.

Dr. Sharon McKenna vadovaujama mokslininkų grupė nustatė, kad kurkuminas naikinti vėžio ląsteles pradeda per 24 valandas.

Dr. Lesley Walker, fondo „Cancer Research UK“ informacijos direktorius, sako, kad tyrimų rezultatai įdomūs ir atveria galimybes, kad natūralios ciberžolėje randamos cheminės medžiagos gali būti panaudotos gydant nuo stemplės vėžio.

Per pastaruosius tris dešimtmečius susirgimų stemplės vėžiu Didžiojoje Britanijoje padaugėjo daugiau nei dukart, ir tai siejama su išplitusiu nutukimu, alkoholio vartojimu ir refliukso ligomis. Didžiojoje Britanijoje stemplės vėžys ir šeštas pagal  mirštamumą nuo vėžio.

Prieš dvejus metus JAV mokslininkai buvo paskelbę laboratorinių tyrimų rezultatus, jog kurkuminas padeda kovoti su prostatos vėžiu.

Ciberžolė kaip prieskonis gali būti vartojama atskirai, tačiau ji yra viena pagrindinių kario prieskonių sudedamųjų dalių.

2010-09-28
JŪSŲ KOMENTARAS
Vardas*: El. pašto adresas:
ZEBRA redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite ZEBRA redakciją apie netinkamus komentarus.
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Karotenoidai gali sumažinti rūkančiųjų krūties vėžio riziką Karotenoidai gali sumažinti rūkančiųjų krūties vėžio riziką

Švedų mokslininkai nustatė, kad tikimybė rūkančioms moterims susirgti krūties vėžiu gali sumažėti, jei jos vartos daugiau karoteno turtingo maisto.

JAV mokslininkai teigia radę vaistą nuo vėžio plitimo žmogaus organizme JAV mokslininkai teigia radę vaistą nuo vėžio plitimo žmogaus organizme

JAV mokslininkai teigia, kad rado medicinos priemonę, kuri gali užkirsti kelią vėžio plitimui žmogaus organizme, pranešama britų visuomeninio transliuotojo BBC naujienų svetainėje.

B6 gali sumažinti kolorektalinio vėžio riziką B6 gali sumažinti kolorektalinio vėžio riziką

Didesnis vitamino B6 vartojimas su maistu ar maisto papildais gali daugiau nei perpus sumažinti kolorektalinio vėžio riziką, teigia britų mokslininkai.

Mokslas
C. Riley: Klimato atšilimo juk nesustabdysime menais

C. Riley: Klimato atšilimo juk nesustabdysime menais  

Žiniasklaidos amžiuje net ir genialūs mokslininkai...

 Elektros energija - iš vandenyno bangų

Elektros energija - iš vandenyno bangų

Norėdami  panaudoti vandenyno bangų energiją, inžinieriai...

Ląstelės tarpusavyje bendrauja šviesos impulsais?

Ląstelės tarpusavyje bendrauja šviesos impulsais?

Kol mokslininkai mėgina suprasti, kaip gyvos ląstelės...

Ar žmonės gali užmigti žiemos miegu?

Ar žmonės gali užmigti žiemos miegu?(1)

Kai kurie žmonės, pavyzdžiui tie, kurie užsiima meditacija,...

Dėl cunamio sukelto streso susitraukė japonų smegenys

Dėl cunamio sukelto streso susitraukė japonų smegenys(2)

Norėdami geriau suprasti potrauminio streso sindromą,...

140 tūkst. tonų asteroidas priartės prie Žemės

140 tūkst. tonų asteroidas priartės prie Žemės (1)

Neseniai atrastas 45 metrų skersmens ir 140 tūkst....

skaityti daugiau naujienų