Palik atsiliepimą Spausdinti RSS

Su prostatos vėžiu siūloma kovoti keptais pomidorais(5)

Su prostatos vėžiu siūloma kovoti keptais pomidorais
 gozamos.com

Virtuose, kepintuose ar troškintuose pomidoruose randama medžiaga likopenas gali pristabdyti ar visai sustabdyti vėžinių ląstelių augimą prostatoje – taip teigia Portsmoutho universiteto mokslininkai.

Būtent likopenas suteikia pomidorams jų raudoną spalvą. Ir nors šios medžiagos turi visos raudonos daržovės, termiškai apdorotuose pomidoruose randama „galingesnė“ šios cheminės medžiagos versija.

Laboratoriniai mokslininkų komandos tyrimai atskleidė, kad likopenas vėžinėms ląstelėms neleidžia sukurti jungčių, kuriomis jos prisijungia prie sveikos kraujotakos sistemos.

Tyrimui vadovavusi daktarė Mridula Chopra sakė: „Pabrėžiu, kad mūsų testai buvo atlikti laboratorinėmis sąlygomis, o tam, kad atradimas būtų patvirtintas, reikia daugiau tyrimų. Tačiau šiuo metu turimi laboratoriniai įrodymai aiškiai byloja: įmanoma sutrikdyti paprastą mechanizmą, per kurį tam tikros vėžinės ląstelės auga, ir tai įmanoma padaryti valgant keptus pomidorus. Efektyviausią likopeną turinčios pomidorų rūšys taip pat skiriasi, todėl reikia daugiau tyrimų, parodančių, kuri iš jų šiam tikslui būtų tinkamiausia. Plius rezultatai skirsis priklausomai ir nuo individualaus organizmo – kiek konkrečiu atveju reikia likopeno, kad vėžinės ląstelės augimas būtų sustabdytas.“

2012-02-06
  • Informuokite apie netinkamus komentarus

    Surya 2012-02-22 08:11:26

    The accident of finding this post has birhgteend my day
  • Informuokite apie netinkamus komentarus

    Dani 2012-02-19 22:30:13

    sutinku.tik v?l remoiuss saliu, turinciu didesne patirt?, reklamos, patarimu,o taipogi reklamos ir ?v. labai naudingu patarimu srityje, patirtimi. patarimas labai aiskus- mums daugeliui dar reikia mokintis skaityti spauda, zi?r?ti tv.- nepasiduoti aklai jos ?takai. cia as kalbu ne apie Tave, o bendrai.
  • Informuokite apie netinkamus komentarus

    Dinishahril 2012-02-19 17:02:37

    I like the vabualle info you provide in your articles. I will bookmark your blog and check again here regularly. I'm quite sure I will learn plenty of new stuff right here! Good luck for the next!
Skaityti visus komentarus (5)
JŪSŲ KOMENTARAS
Vardas*: El. pašto adresas:
ZEBRA redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite ZEBRA redakciją apie netinkamus komentarus.
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Ar daržovės - tikrai sveikatos šaltinis? Ar daržovės - tikrai sveikatos šaltinis?

Daržovės ir vaisiai yra svarbi žmogaus mitybos raciono dalis. Šios gamtos gėrybės yra puikus vitaminų, mineralinių medžiagų, maistinių skaidulų šaltinis.

Maistas pagal spalvas Maistas pagal spalvas

Apie tai, kad ant mūsų pietų stalo turi būti daržovių, žino daugelis. Tačiau kokios daržovės gali būti naudingos konkrečiam žmogui? Pasirodo, atsakymo reikia ieškoti spalvose.

Ciberžolė naikina vėžio ląsteles Ciberžolė naikina vėžio ląsteles

Aštriojo prieskonio ilgosios ciberžolės šaknies ekstraktas gali naikinti vėžio ląsteles, teigia britų mokslininkai.

Atskleista apsaugos prieš vėžį paslaptis Atskleista apsaugos prieš vėžį paslaptis (3)

Tyrėjai atskleidė mechanizmą, kurio dėka ląstelės įjungia ir išjungia p53 geną, atsakingą už auglių vystymąsi. Anot tyrėjų, šis atradimas turės labai didelę reikšmę diagnozuojant bei gydant vėžinius susirgimus.

Sveikata
Krūties vėžys vyrams kelia didesnį pavojų nei moterims

Krūties vėžys vyrams kelia didesnį pavojų nei moterims

Nors vyrai kur kas rečiau nei moterys susiduria su...

Kur dingsta noras sportuoti?

Kur dingsta noras sportuoti?

Noras sportuoti dažnam yra situacinis. Jis suaktyvėja...

Kaip išsirinkti sveikatai nekenkiančius ledus?

Kaip išsirinkti sveikatai nekenkiančius ledus?

Atšilus orams, padidėja valgomųjų ledų vartojimas....

Skubūs kraujo tyrimai gelbsti gyvybes

Skubūs kraujo tyrimai gelbsti gyvybes (2)

Vieni vos tik blogai pasijutę skuba ieškoti pagalbos,...

Dėl kepenų cirozės kaltas tik alkoholis?

Dėl kepenų cirozės kaltas tik alkoholis?(1)

"Jei ir toliau taip dažnai kilnosi stikliuką, pragersi...

Klaipėdos mokyklose visiškai sveikų vaikų – tik dešimtadalis

Klaipėdos mokyklose visiškai sveikų vaikų – tik dešimtadalis

Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro specialistai...

skaityti daugiau naujienų